Работа с корпоративни клиенти

Вие сте голяма и прогресираща компания, която иска да се погрижи за служителите си? Може да направите нещо смислено за тях и семействата им, като им осигурите преглед при ендокринолог.

Обездвижването, наднорменото тегло и затлъстяването, съчетани с постоянен стрес на работното място и в ежедневието, както и безсънието, са едни от водещите рискови фактори за развитието на метаболитен синдром, сърдечно-съдови заболявания и захарен диабет.

Профилактичната консултация с ендокринолог би могла да им осигури по-доброто им здраве в дългосрочен план, а разрешаването на евентуални метаболитни проблеми и нарушения да повиши тяхната мотивация, енергичност и концентрация.

Има ли смисъл да предложите профилактични прегледи при ендокринолог на служителите си?

Ендокринните заболявания са все по-често срещани и засягат все повече семейства. В много случаи първоначално се проявяват с неспецифични признаци и симптоми като:

• умора

• загуба на мотивация и нарушена концентрация

• увеличаване на телесното тегло

• косопад

• проблеми с кожата

• проблеми със зъбите и венците

• артериална хипертония

• нарушен сърдечен ритъм

• безсъние

и други.

Мога да Ви помогна, като Ви предложа цялостен подход към здравословното им състояние и ендокринологинчна консултация, която да е съчетана с лайфстайл интервенция.

Прегледът включва:

• измерване на важни антропометрични показатели

• пулсоксиметрия

• измерване на артериално налягане

• определяне на телесния състав и процента на мазнините със специален апарат Tanita

• ехография на щитовидната жлеза

• скринингово измерване на кръвна захар, холестерол и пикочна киселина от капилярна кръв

За пациентите с рисков профил и при тези с данни за ендокринно нарушения или заболяване ще назнача допълнителни изследвания с нужната им терапия

Към прегледа може да се добави курс от уебинари на различни теми, които включват хранене, физическа активност, хранителни добавки и методи за намаляване на стреса.

Във връзка с епидемиологичната обстановка и Covid-19 прегледът и консултацията могат да бъдат проведени под формата на онлайн видеоразговор.

За съжаление, тогава няма да има възможност за всички измервания и тестове, но биха могли отново да се установят симптоми и признаци на нарушена метаболитна обмяна, да се назначат нужните изследвания дистанционно и ако се налага да предпиша терапия или да насоча служителя Ви към друг специалист, ако преценя, че е необходимо.

Свържете се с мен и ще изготвя индивидуална оферта спрямо Вашите нужди и желания.