Консултация

Имаш нужда от консултация с лекар, който да отдели нужното внимание за проблема ти? Искаш да знаеш какви са последните препоръки за заболяването ти? Нуждаеш се от второ мнение?

Може да се срещнем по два начина на живо в кабинета или онлайн чрез видео разговор. Ако предпочитате комуникация с имейли, ще се съобразя с това, но има случаи, когато е неприложима.

Защо да изберете онлайн консултация?

Телемедицината и онлайн консултациите са област, която се развива от години. Оказа се, че една пандемия ни помогна да осъзнаем колко време може да пестим и как може удобно и безопасно да провеждаме някои медицински консултации. За щастие, еднокринологията е специалност, която може да се работи амбулаторно и дистанционно в много от случаите. През 2020 година лекарите и пациентите разбрахме, че телемедицината има място в ежедневието ни. Тя дори е необходимост. А електронната рецепта слага началото на нов етап в здравеопазването.

Спестете време

Вече не е нужно да загубите деня си, за да посетите ендокринолог, който да назначи изследвания. И още един, за да дефинира проблема и да назначи лечение.

Второ мнение

Онлайн консултацията Ви дава възможност бързо да получите второ мнение от специалист, на когото може да се доверите. Второто мнение може да Ви помогне и да внесе спокойствие в мислите, да си изяените въпросите, които Ви тревожат или да вземете решение за подходящата терапия.

Достъпен специалист

Ако живеете в държава със затруднен достъп до здравни услуги и специалисти или в малък град с ограничен брой специалисти, това е много добра възможност за Вас да получите медицинска помощ своевременно. Вече не е нужно да чакате, за да попитате за състоянието си или симптомите, които Ви тревожат.

Спестете средства

Понякога дори не си даваме сметка колко губим с едно посещение при лекаря. Особено, ако се намира в друг град. Онлайн консултацията Ви спестява освен време и средства.

Безопасност

В условията на епидемична обтсновка, онлайн консултациите Ви предлагат сигурност и безопасност. Това е чудесна алтернатива за хората с определени заболявания, рискови фактори и склонност към инфекции.

Комфорт

Много хора се притесняват от лекарския кабиент. Може да пропуснат да съобщат за важни признаци и симптоми по тази причина. Понякога е трудно човек да сподели интимна информация за сдравето си в непозната обстановка. Онлайн консултациите Ви дават възможност да разговаряте с медицински специалист в спокойна и комфорна обстановка вкъщи.

Въпреки че все още няма правни норми и уредби за провеждането на онлайн консултации, ще се погрижа да получите качествено медицинско обслужване, както и нужната медицинска документация за прегледа.

Безплатно запитване