Изготвяне на режим

Искате изготвяне на режим?

Ще проведем първата ни среща в кабинета или онлайн.

Ако преценя, ще Ви назнача кръвни изследвания. Спрямо резулатите и желаните цели, ще Ви предложа различни варианти. Ще Ви запозная с плюсовете и минусите на диетичните режими, които са подходящи за Вас. А Вие ще изберете този, който Ви допада най-много.

В моята практика пациентите също трябва да положат усилия. Необходимо е да си водят дневник и да попълнят въпросник. Така активно ще участвате в процеса на трансформация. След това ще получите едномесечен режим за закуска, обяд и вечеря. Той ще бъде персонален за Вас.

Изготвяне на режим – за какво ще Ви помогне?

Загуба на тегло

Загубата на тегло може да Ви предпази от сериозни заболявания и нарушения (захарен диабет тип 2, метаболитен синдром, артериална хипертония, нарушена липидна обмяна, сърдечно-съдови заболявания). Ако загубите само 7% от излишното си тегло и сте високориско пациент, ще намалите риска от диабет тип 2.

По-добро самочувствие

Загубата на килограми е малка част от промяната. В повечето случаи получавате и здрави зъби, коса, нокти, както и енергичност през деня. Това не е евтина реклама на добавки, а реалната сила и влияние, което може да окаже промяната в начина на живот.

Хранителният режим в съчетание с физическата активност могат да подобрят общото Ви самочувствие, а това да доведе до положителни промени във всички аспекти на живота Ви.

По-добър контрол на хронични заболявания

Вече има много данни и широки обсъждания за значението на диетата при  при различни хронични и автоимунни заболявания.Промяната в начина на живот и хранителният режим могат да подобрят симптомите и общото състояние на пациентите в много от случаите.

Доброто здраве е дългосрочна цел и се постига бавно. Понякога е необходимо търпение, за да постигнете резултати, които да се задържат във времето.

Ако има нужда, ще Ви изпиша медикаменти и хранителни добавки, с които да се коригират нарушенията и да се подобри метаболизма. Но храненето и двигателният режим са в основата на цялостната промяна, независимо от съпътстващия здравословен проблем.

Ще се постарая да намерим най-доброто и безопасно решение, което работи за Вас при изготвянето на режима.

Добави Коментар